Resfeber

Funderar pa om resfeber verkligen kan yttra sig som vanlig feber och forkylning? Mamma sager att jag nog standigt blir sjuk varje gang jag ska aka tillbaka till Carlisle har att gora med att jag inte vill tillbaka. Inte helt otroligt om jag ska vara arlig. Jag vill nog faktiskt inte tillbaka. Vad fan ska jag dit och gora? Krangla med boende, krangla med skolan, fa mer och mer skulder for nagot jag inte langre tycker ar roligt. Vad ar meningen med det egentligen?

Asch, maste sluta vara sa negativ. Jag kommer ju hem till jul igen, och sen lar val resterande manader fram till juli swisha forbi de ocksa. Man kan ju hoppas iaf. Nu ska jag packa ner lite mer overvikt i min vaska och be till gudarna att det ar inte nagon tjurkarring som sitter och vager vaskorna pa flygplatsen.

Kommentarer
Postat av: Vronkan

Hoppas resan och ankomsten blir trevlig! Tack för lunchinbjudan, men vi blev tyvärr upptagna på hemmaplan..

2009-09-06 @ 16:33:26
URL: http://jvil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0