Vem fan ar Hannah Montana?!

Dagen har hittills bestatt av sma, men relativt betydelsefulla element.

Forst sa designade vi knappar pa web-designen. Mina blev finast saklart.
Sen gick jag ner pa stan for att kopa nodvandigheter sa som en vit bas-t-shirt, illermat och middag. Kom hem med 3 t-shirtar (visserligen en vit bas-t-shirt sa helt fel blev det inte!), ett nytt lappstift, en nattkram, glansserum, blotting papers, en sminkvaska med gratis prover fran Bodyshop (fast den var gratis eftersom jag spenderade mer an £20 i affaren), illermat och glass. Jag tackar min lyckliga stjarna for att jag inte hittade nagon klanning, eller ett par skor jag ville ha, for da hade nog resten av lanet rykt. Jag ar sa daligt pa att halla i pengar.
Och ikvall ska jag ut och svanga mina lurviga. Kanske i en ny t-shirt. Vi far se.

Sa nu sitter jag och kakar middag (glass) och funderar pa vem fan Hannah Montana ar egentligen. Hon ar overallt, men vad ar hon kand for? Och fortjanar hon ens att vara kand om folk inte vet vad hon ar kand for?



function fbs_click() {u=location.href;t=document.title;window.open('http://www.facebook.com/sharer.php?u='+encodeURIComponent(u)+'&t='+encodeURIComponent(t),'sharer','toolbar=0,status=0,width=626,height=436');return false;} 2009-03-03 18:38

KOMMENTARER:

Emelie
Emelie Jag fattar inte heller varför den ungen är känd, jag fattar inte heller varför jag också bränner pengar till höger och vänster. Jag försöker komma på en tredje sak jag inte fattar, men det gör jag inte. Alla goda ting äro tre, men inte idag minsann.

var m = 615642; var url = 'http://ratherpointless.devote.se/blogs/1401045/vem-fan-ar-hannah-montana--.htm'; init_DevoteBlogVote(m,url); 

Kommentarer
Postat av: Jenny!

hahha:D

2009-05-06 @ 11:02:36
URL: http://jeannu.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hey hey =)

Läs gärna min blogg om allt mellan himmel och José!

2009-05-06 @ 11:06:27
URL: http://bananvecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0