Uppe med tuppen!

Eller fore tuppen tillochmed. Fast jag lyckades ju aldrig somna, sa jag kanske gick upp efter tuppen anda, eftersom jag faktiskt inte vaknade forrens halv 8 igar? Aja, poangen ar iaf att jag inte fatt nagon somn. John och jag gick och la oss strax efter elva, och jag var trott och trodde att jag skulle fa sova gott efter en jattemysig kvall. Pyttsan heller. Halv 3 hade min milda stress over allt jag har att gora i skolan forvandlats till ren angest och jag lag med hjartklappning och kroppen pa helspann fram till 6. Da gick jag upp for att ta tag i skolarbetet eftersom for varje gang kyrkklockan slog (varje kvart; enkelslag varje timme, ett dubbelslag kvart over, tva dubbelslag halv och tre dubbelslag kvart i) sa fick jag bara mer och mer angest och panik over att jag slosade bort min tid pa att forsoka sova istallet for att jobba. Sa nu sitter jag har och har tagit en paus, och min kropp varker och gor sa ont efter att ha legat pa helspann hela natten. Ont i magen, huvudvark och illamaende pa det ocksa. Ska nog leta fram nagra varktabletter och stoppa i mig tillsammans med baugetten jag kopte fran bageriet kl 7 i morse for att ha till frukost.

Sen bar det av till skolan for att bli stoppad med mer information som ska dokumenteras, reflekteras over och fan och hans moster.



function fbs_click() {u=location.href;t=document.title;window.open('http://www.facebook.com/sharer.php?u='+encodeURIComponent(u)+'&t='+encodeURIComponent(t),'sharer','toolbar=0,status=0,width=626,height=436');return false;}2009-03-18 08:46

KOMMENTARER:

Emelie
Emelie Ångesten hälsar på här med >_

var m = 615642; var url = 'http://ratherpointless.devote.se/blogs/1502443/uppe-med-tuppen-.htm'; init_DevoteBlogVote(m,url); 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0