Tillbaka i den virtuella verkligheten!

... och mots av 164 nya blogginlagg att lasa enligt Bloglovin'.
... och 121 olasta e-mails.

For ovrigt sa at jag pizza med Aaron McCusker (som spelar Jamie Maguire i Shameless) pa Bier Halle i Glasgow igar. Det var en god pizza, han var trevlig, och jag fattade inte att det var han forrens vi atit upp och gatt ut och John borjade prata om Shameless.

Jag skulle bli en fruktansvard papparazzi da jag inte ens kanner igen en kandis aven om de sitter brevid mig, ar med i min absoluta favorit-serie och pratar om hur det ar att vara skadespelare i Manchester. Och ater choritzo-pizza. Det ar nastan sa att jag skams.

 

 


 
 Igår 12:01

KOMMENTARER:

esse_ekberg
esse_ekberg Hej,

Såg ditt inlägg i forumet om Devotes annonser. Skulle vilja komma i kontakt med dig för att diskutera detta.

Skicka ditt personliga mail eller telefonnummer till [email protected] så kontaktar jag dig.

Hls Staffan/Devote
Vronkan
Vronkan Välkommen tillbaka! :)

sv;
Jahaa.. Jag lyssnade kanske inte tillräckligt noga. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0