Telefoncafe

Sitter och soker jobb och suckar djupt. Det finns verkligen inga jobb dar ute for mig. Jag lyckas inte ens fa jobb pa ett s.k. "telefoncafe". Da ar det fan illa.

********

Updt: Jag ar inte ens lamplig for medicinska forsok. Nu kanner jag mig fan helt javla vardelos!



function fbs_click() {u=location.href;t=document.title;window.open('http://www.facebook.com/sharer.php?u='+encodeURIComponent(u)+'&t='+encodeURIComponent(t),'sharer','toolbar=0,status=0,width=626,height=436');return false;}2009-03-02 14:21

KOMMENTARER:

sannafunck
sannafunck jag fattar inte sånna cafeer
Emelie
Emelie Jag söker också jobb, ska söka mer. Känns totalt meningslöst egentligen. Men jag kan skryta med att jag åtminstone försökte...
Lukas
Lukas Jag tror du passar på en shavaffär - har du kollat upp möjligheter? :)
myownway
myownway Sv: Jag önskar verkligen! att det var så lätt..
Vronkan
Vronkan Hej kusin! Har funderat varför du inte bloggar, men here you are! :)
Söker du jobb? Skulle du inte till Italien? (farmor sa nåt sånt)
Paulina
Paulina Se det positivt! Du slipper äta mediciner som ger bölder för en skitsumma pengar ;) Skämt åsido, hoppas du hittar något, det är deprimerande som få att inte kunna få ett enda skitjobb..
  var m = 615642; var url = 'http://ratherpointless.devote.se/blogs/1391119/telefoncafe.htm'; init_DevoteBlogVote(m,url); 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0