Suck

Chefen ringde nyss och fragade om jag kunde jobba imorrn. Tydligen ska det vara ackligt fint vader imorrn. Varmt och alldeles underbart. Utan att riktigt tanka pa annat an pengarna sa sa jag ja. Sekunden efterat far jag ett sms fran John dar han sager att han planerat att ta mig ut till Talkin Tarn och segla lite imorrn, for att sedan ha pic nic och annat mysigt. En hel dag bara for oss. Den forsta vi haft pa manader (han jobbar vardagar och jag jobbar helger).

Suck. Jag har lust at ringa upp och saga att jag inte kan jobba, men hittar verkligen inte pa nagon bra ursakt! Nagon som kanner sig manad till att hjalpa?



Updt; far ga tidigare fran jobbet. Tacka fan for det iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0