Stress, stress, stress

Sitter just nu och gor lite efterforskningar pa mass-sjalvmord i Wales. Det ar mojligt att det finns nagot trevligare att lasa pa om, men just nu passar det min sinnesstamning alldeles utmarkt. Mar fortfarande illa, har fortfarande ont i magen och huvudet och hela kroppen skriker efter vila och somn, men sa fort jag lagger mig ner for att ge den det sa far jag hjartklappning och panik. Bara att fortsatta jobba. Har till och med kopt ett paket cigg i ett desperat forsok att slappna av - jag som aldrig roker annat an pa festivaler och en och annan fest i vanliga fall!

Men for att inte deppa ihop alldeles sa tankte jag gora en lista pa positiva saker ocksa:
- Solen sken och det var varmt nog att ga ute i linne
- Jag vet vad ska jag gora med mitt projekt nu
- Fick en massa motion av att springa runt som en stressad hona utan huvud hela dagen
- Mina Diana+-foton blev framkallade idag, och jag ar nojd
- Jag somnade pa lektionen och fick iaf 10 minuters somn
- Hittade en sagobok innehallandes Nils Karlsson Pyssling. Tyvarr var den drankt i piss, och ratt moglig, sa den fick ligga kvar pa backen
- Provade nya jeans eftersom jag slitit ut mina gamla igen (seriost, hur fan far man jeans att halla i mer an 6 manader? Det gaaaar inte!!!) och insag att jag minskat en storlek! :D

 



 
 2009-03-18 20:08

KOMMENTARER:

ronkan
Vronkan Utbrändhet och panikångest, hörrudu. Det är så jag tolkar dina symptom. Ta det lugnt!! Slit inte ut dig.

sv;
Tack! Jag hoppas också det hjälper! Meeen... Jag börjar imorron. :D
Emelie
Emelie Är det fel på mig om jag blir glad av att läsa din bitterhet?
Haha, jag har haft jeans som jag haft sen jag var på typ arvika 06 ;) Men iofs har jag sytt dem och jag är för tjock för att ha dem! HAHA. (Går jag ned i vikt kan jag ha dem, det var min poäng hehe - de håller xD)
Emelie
Emelie Men varför publiceras inte mina kommentarer?!?!?!?!?
Emelie
Emelie Haha du kanske måste godkänna dem... (du behöver inte publicera mina konstiga kommentarer som den här :P)
Vronkan
Vronkan sv;
Mmm.. Det är t.om naturchips vi smockat i oss. :)Mkt gott! Cheez Balls är gott en liten stund och sen skitäckligt, så vi köper alltid små påsar. :)
var m = 615642; var url = 'http://ratherpointless.devote.se/blogs/1507232/stress--stress--stress.htm'; init_DevoteBlogVote(m,url); 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0