Skithuspapper

Blondinbella bloggar med jamna mellanrum om hur pinsamt hon tycker att det ar att kopa skithuspapper. Och jag forstar verkligen inte.

Idag var jag for ovrigt och kopte just skithuspapper, och eftersom forpackningen inte gick ner i pasen, sa tog jag sonika pappret under armen. Kassorskan tittade valdigt misstanksamt pa mig och fragade om jag inte skulle ha en till pase. En till pase for ett paket skithuspapper. Jag tackade nej, och forklarade att jag inte skams for att ga pa toaletten, och att jag faktiskt ar ratt stolt over att hjalpa miljon dels genom att kopa 100% atervunnet papper, och dels genom att inte ta en extra pase. Trots min fina forklaring fortsatte hon att se misstanksam ut nar jag traskade ut. Kanske borde jag ha bett om en tre-fyra soppasar att stoppa mitt papper i sa att ingen kunde gissa sig till vad jag hade kopt? For uppenbarligen ar toapapper i samma "pinsamhets-kategori" som hemorrojdsalva, maskmedel, gigantiska bloj-bindor och i viss man extravaganta sexleksaker.

 

toapapper

 



 
2009-03-31 19:55

KOMMENTARER:

Vronkan
Vronkan Jag gör som du! Tar det under armen. Köper dessutom alltid en hel bal, så det ska synas ordentligt. :D
Emelie
Emelie Hahaha jag fattar inte heller problemet.
Liksom, jag har enbart köpt toapapper ibland och bara lagt det i cykelkorgen, haha.
Em
Em Haha, jag brukar ocksa bara bara det under armen - pasarna ar ju sa pluttiga har sa man
knappt far plats med nagot. Kanns onodigt att slosa mer plastpasar an nodvandigt!

Gushlans vad kul ni kommer ha det pa er lilla lufftripp! Blir nastan lite avis ;)
Vad ni an gor - glom inte vatservetter! Det ar en saver utan dess like :D
almalma
almalma Haha, yes box, här var det rätta takter!
Vilken rolig blogg du har, söt bakgrund!
var m = 615642; var url = 'http://ratherpointless.devote.se/blogs/1594568/skithuspapper.htm'; init_DevoteBlogVote(m,url); 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0