Schhy!

En liten tjuvtitt pa vad jag ska stalla ut i Bank Gallery i maj. Men sag inget till nagon, for egentligen ska jag ju inte visa dem forrens de hanger fint pa gallerivaggen (eller de ska ju inte hanga pa vaggen heller. Ska skriva ut dem pa vinyl tror jag och satta upp dem pa en glasvagg med spotlights bakom, sa att de far en fin lyster. Kan nog bli ratt frant tror jag).

hanging 

jump 

Hur som haver sa ar det 8 bilder mer som ska stallas ut, och alla som har lust att satta sig pa ett plan till Carlisle ar mer an valkomna att komma och titta! Utstallningen ar som sagt i Bank Gallery, den 4e till 11e maj :) 



function fbs_click() {u=location.href;t=document.title;window.open('http://www.facebook.com/sharer.php?u='+encodeURIComponent(u)+'&t='+encodeURIComponent(t),'sharer','toolbar=0,status=0,width=626,height=436');return false;} 2009-03-26 13:53

KOMMENTARER:

Vronkan
Vronkan Du är duktig!
Annie
Annie Gud vilka fina bilder:) älskar ideen med spotlightsen. kommer bli super!
var m = 615642; var url = 'http://ratherpointless.devote.se/blogs/1558455/schhy-.htm'; init_DevoteBlogVote(m,url); 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0