Pigg som en javla larka

Klockan ar snart 3 pa morgonen och jag ar pigg som en javla larka. Trots vattengympa-pass, massage och sex.

Daligt.

 ******

Oh, och Debbie (vattengympa-instruktoren) overtalade mig om att borja ga pa hennes gympa-pass pa tisdagar. Och hennes vattengympa-pass pa onsdagar. Utover mina tva vattengympa-pass pa mandagar och fredagar. Det ska bli spannande att se hur mycket traningsvark jag har efter en sadan vecka.

Sa snart kikar val forhoppningsvis musklerna fram fran under bulldegen.



function fbs_click() {u=location.href;t=document.title;window.open('http://www.facebook.com/sharer.php?u='+encodeURIComponent(u)+'&t='+encodeURIComponent(t),'sharer','toolbar=0,status=0,width=626,height=436');return false;} 2009-03-03 03:41 var m = 615642; var url = 'http://ratherpointless.devote.se/blogs/1397150/pigg-som-en-javla-larka.htm'; init_DevoteBlogVote(m,url);

KOMMENTARER:

Emelie
Emelie Jag vill också gära nån sån rolig träning! Jag ska bli träningsnarkoman. Jag är sur för att jag typ inte hinner träna idag för att jag måste fan plugga xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0