Panik!

Satt just och gjorde en fin liten summering av mina tva narmsta manader och kom fram till foljande:

Idag:

  • Skriv CV och sok jobb
  • HITTA EN JAVLA PRAKTIKPLATS!!!

Saker som har deadline i mars:

  • Starta mitt projekt och utveckla min ide
  • Skriv ut alla bilderna i A1 eller A2 (beroende pa ekonomi, A1 kostar 200kr/bild, och jag behover minst 10 bilder)
  • Fixa ramar och liknande till utstallningen
  • Skriv en hel loggbok om alla fotografer vi pratat om under kursen och vad de betytt for samhallet, vad de forsoker saga, hur de uppfattas av manniskor, vad som drev dem till att gora detta osv osv osv. Det ar ca 200 fotografer vi pratar om, och varje vecka fylls det pa med 10 fler.
  • Praktisera (OM JAG LYCKAS FA NAGON JAVLA PRAKTIK NAGON GANG!!!)
  • Jobba med 4 olika grafiska designers och deras projekt

Saker som har deadline i slutet av april:

  • Mitt projekt. Allt ska vara klart; utstallningen, alkoholtillstand till baren i galleriet,  sponsorer, inbjudningar till hogt uppsatta personer i foto-varlden osv osv. Forbannat javla mycket iaf!
  • Min uppsats om min praktik
  • Min uppsats for Visual Narratives

Later kanske inte sa mycket, men bara utstallningen skulle jag behova minst 4 manader for att fixa!

Men nu ska jag sluta slosa bort tid och skriva mitt cv, cykla ner pa stan och forsoka fixa ett javla jobb!

2009-03-11 13:33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0