Osexigt

Jag har lange vidhallit att en vibrerande gummikuk inte ar speciellt sexigt.
For det forsta sa ar det en kuk. Redan dar kommer det forsta problemet upp. Ar det meningen att jag ska bli upphetsad av att se den? For det blir jag inte. Dessutom ar de ofta i konstiga farger som rosa, lila och ibland aven dekorerade med "diamanter" och skit. Sedan nar kom "Pimp my penis" till stan?
For det andra sa vibrerar den. Vilken normal kuk vibrerar? Aven om killen ar slakt med duracell-kaninen sa har jag svart att tanka mig att han kommer upp i sadan hastighet att den vibrerar. Jag har dessutom svart att forsta hur vibrationer ska vara upphetsande. Ar det bara jag som tycker att de snarare ar nagot bedovande?

Men nu var det inte vibrerande gummikukar jag skulle prata om - utan vibrerande gummiringar som man trar pa kuken.
Jag var som sagt och kopte nya underklader igar (det blev tva set, fastan jag egentligen bara har rad med ett.. ajaj, sager planboken), och styrde darfor mina steg mot Ann Summers. Val dar blev jag valdigt trevligt bemott och blev matt och fick prova bade det ena och det andra. Fastande till slut for ett svart set med sma sota rosenknoppar pa. Nar jag skulle betala blev jag lite for trevligt bemott dock. Diverse sexleksaker placerades i mina hander och allt skulle demonstreras, for inte kunde jag kopa sexiga underklader, utan att kopa sexleksaker heller! Jag gick darifran med en vibrerande gummiring, bara for att fa henne att sluta tjata.

Val hemma fortardes lite berusningsmedel efter middagen, och plotsligt kandes det som en skitbra ide att prova gummiringen. John tog det hela pa stort allvar och fantiserade om att ge mig hejdundrande orgasmer, samtidigt som hans egna skulle bli minst lika bra. Hans fantasier blev aldrig nagot mer an just fantasier. Sa snart den lilla grejjen borjade surra som ett ilsket bi sa blev allt plotsligt valdigt osexigt.
Tydligen var den ratt obehaglig, sa hans soldat gav upp. Sjalv forstod jag inte alls hur den lilla vibrerande gummibiten skulle tillfredsstalla mig, med kuk eller inte. Det slutade med att vi lag och skrattade i sakert en halvtimme at det totala misslyckandet, och at faktumet att nagot som ska piffa upp sexlivet kan vara sa sjukt avtandande.

 

Men nu ska jag ga och snoka i Johns kylskap och se om det finns nagon frukost, annars sa vet jag bestamt att det finns lite cheesecake kvar. Det far duga. Kilona borjar visserligen smyga sig pa igen nu, men med nagra promenader i veckan sa ska jag nog lyckas halla mig i schack igen.

 


 

Inte alls speciellt upphetsande...

 



2009-04-28 09:30

KOMMENTARER:

Linn
Linn Hahaha! Jag gjorde heelt rätt i att besöka din blogg denna morgon!
Vronkan
Vronkan Haaahahha. Exakt HUR demonstrerades grejerna i butiken? :D
Kul historia, anyhow.
musiken
musiken Vronkan: haha, jag fick halla diverse mackaparer i handerna och hon demonstrerade alla knappar och spakar som reglerade hastighet osv. Sen skulle vibratorerna testas pa nastippen, fick aven en utforlig beskrivning pa hur man bast anvande minivibratorerna pa sin partner osv. Det ar helt sjukt vad mycket konstiga grejjer det finns! En grejj hade tva vibratorer kopplade till samma dosa, sa att paret kunde ha en vibrator var, och kontrollera varandras med dosan osv. Sex kandes plotsligt lika komplicerat som kvantfysik!
Vronkan
Vronkan Ja, jisses ja. Vad hände med det gamla goda Trissa varandra till upphetsning och kör järnet? Snart behöver vi inte kanske inte ligga med varandra alls, utan göra allt själva..
Paulina
Paulina Jag föredrar de ringar som inte vibrerar. Vibrationerna hamnar inte på rätt ställe, men för vissa funkar det ju super. Alltid bra att kunna skratta åt det iaf ;)
Emelie
Emelie HAHAHAHHA :D
alex
alex hahahahah :) fan va härlig historia!
Anna
Anna Hahaha! Fan vad jag hade skrattat om det hade hänt mig i affären!! Riktigt fin blogg förresten :D

Kommentarer
Postat av: Linda

Hahaha fy fasen vad kul xDD

2009-05-07 @ 13:38:31
URL: http://littlemissfreckles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0