Nojd

Idag ar jag nojd.


Kopte blommor att ha i haret tills dess att jag bestamt vad jag ska gora med risbusken.


Och eftersom jag inte hade nagot alls inplanerat idag sa passade jag pa att ga in i varenda affar i Carlisle, vilket visade sig vara ett valdigt bra drag da jag hittade ett par perfekta Nine West-skor pa rea! Har gatt runt i manader och letat efter ett par enkla, snygga och bekvama svarta klackar, utan att hitta ett enda par som foll bade mig och planboken i smaken, och nu antligen! Lotta var lite avundsjuk pa mitt kop dock och forsokte sno skorna. Jag kanske far ta och forsoka hitta ett par at henne ocksa ;)

Nu ar kontot nollat dock, sa en snygg klanning far vanta tills jag sparat ihop till en :( Hade velat ha en tills imorrn da jag och John ska ga ut (vi har inte varit ute tillsammans sedan i februari!), eller till om tva veckor da det ar varan halvars-dag. Iofs ar jag ytterst tveksam till att han kommer ihag det, och till att han vill fira for den delen, men vi kunde ju ga ut och ata iaf tankte jag.

Men nu ska jag ga och stada. Hade jag tankt iaf.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hur kan ni inte ha varit ute sen februari? :P Ni är knäppa ;)

2009-05-22 @ 20:58:29
URL: http://emelievanamnet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0