Man flu

Jag har nog en slang av 'man flu'. Det ar jatte-jattesynd om mig. Mensvark, snuvig, huvudvark och om jag anstranger mig lite sa lyckas jag nog klamma fram en liten host ocksa. Jag funderar pa om jag inte borde ligga i sangen, titta pa film och ata massor av glass och choklad idag. Kanske bli uppassad med te och lite fotmassage ocksa?

Det ar dagar som dessa jag angrar att jag inte skaffat mig en svensk-talande pojkvan, som har vett nog att lasa min blogg och fatta vinken. Kanske hade jag kommit hem till en nybaddad sang och massor av choklad da. Nu far jag lov att fixa det sjalv, eller ringa och beklaga mig. Inte alls lika stort "overraskningsmoment" da om jag faktiskt kommer hem och mots av en nybaddad sang och massor av choklad. Iofs sa jobbar John, sa jag far nog slapa mig till affaren och sen badda ner migsjalv anda. Attans. Men har ar ju fin iaf.


Kommentarer
Postat av: The Boyfriend

Well write your blog in english then and... actually i probably still wont read it but the thought is there. simples ;) xx

2009-05-20 @ 11:31:43
URL: http://ratherpointless.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0