Lite random sadar

Jag ar for trott for att skriva nagot intresasnt. Vi kan val noja oss med att saga att det har varit en handelserik dag, och imorrn sa ska jag ringa och hora om jag kan fa jobb pa tidningen. Journalisten som intervjuade mig tyckte namligen att jag skulle passa bra dar. Det tycker jag med!

jag 

Jag kande mig somrig :)

Lotta

Kanske varldens sotaste bild pa Lotta :)



function fbs_click() {u=location.href;t=document.title;window.open('http://www.facebook.com/sharer.php?u='+encodeURIComponent(u)+'&t='+encodeURIComponent(t),'sharer','toolbar=0,status=0,width=626,height=436');return false;}2009-04-01 17:47

KOMMENTARER:

noelle
noelle åh vilken gullig! :D
Vronkan
Vronkan Hoppas du får jobbet!
dontthink
dontthink ååh, vad söt, hur gammal är hon?
Fin design du har, och somriga bilder! ♥
musiken
musiken Dontthink: Hon ar 3 ar nu :) Och tack!
ceciliasofia
ceciliasofia åh vad söt hon var!:)
var m = 615642; var url = 'http://ratherpointless.devote.se/blogs/1599873/lite-random-sadar.htm'; init_DevoteBlogVote(m,url); 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0