Lesbianer som flugor runt en sockerbit

Nu ar jag hemma igen, och det gick skitbra! Har traffat massor av nya manniskor (visserligen bekanta at bekanta i de flesta fall, men anda) och haft jatteskoj! Att ga ut sjalv ar verkligen underskattat! Man ar verkligen inte sa "last" som man ar om man gar ut tillsammans med nagon/nagra! :D

Det enda jobbiga att ga ut som ensam tjej i UK ar alla lesbiska tjejer.. Jag har ingenting emot lesbiska, verkligen inte!, men det verkar som om alla flator i Cumbria ar ute efter mig, och jag fattar inte varfor!! Jag har pojkvan (vilket jag berattar), jag ar straight (vilket jag ocksa berattar) och jag ar inte intresserad av att bryta upp fran min forhallande och skaffa mig en lesbisk alskarinna (vilket understryks i konversationen).
Hade till och med en tjej som tyckte att det var en skitbra ide att sla sonder ett glas och sen hota att skara sig sjalv om jag inte foljde med henne. Da hade jag god lust att banga hennes huvud mot vaggen och saga at henne att skaffa sig ett javla liv. Hon har varit efter mig sedan november forra aret och ger inte upp!

De ar som flugor runt en sockerbit! Ikvall hade jag inte mindre an 5 tjejer som forsokte fa mig i sang. 5!!! Det ar fler tjejer an killar! Jag ar medveten om att jag kladde mig "sexigt" i min korta klanning, men inte fan hade jag raknat med det.. Till och med en nara van som mycket val vet att jag ar upptagen fick for sig att det skulle vara en skitbra ide att ta hem mig over natten.. skitstovel..
Jag forstar verkligen inte om jag ska vara arlig.


Sa nu ska jag sova. Ska nastan bli skont att vakna bakfull imorrn (idag)! Vilken javla kvall!



Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha men va fan, det är för att du är hot ;) Det skulle aldrig hända mig ;)

2009-05-15 @ 14:32:56
URL: http://emelievanamnet.blogspot.com
Postat av: pelle

ey, fan vad modigt att gå ut själv! riktigt modigt!

2009-05-15 @ 18:14:33
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: Paulina

Can't blame them, du är het tjejen ;) Om inte annat kan du skratta gott åt det om ett tag ;)

2009-05-16 @ 18:43:07
URL: http://paulinaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0