Karma

Jag fullkomligt hatar mitt liv just nu. Min harddisk krashade ju for nagon vecka sedan, och idag var det laptopens och mina utstallningsbilders tur.

Laptopens grafikkort verkar vara helt kort, sa det blir till att ta mina sista pengar och skicka upp den till Apple Store i Glasgow for att forsoka fa det fixat. Ar det inte grafikkortet som ar problemet sa vet jag inte vad jag gor...

Ang. mina utstallningsbilder sa har de blivit alldeles bubbliga nar jag limmade fast dem pa min mount board. Nar jag da skulle slata ut dem med en gummiroller sa lyckas jag riva upp flera revor i mina bilder.. En tusenlapp i sjon. Och ingen tid eller pengar till att gora om allt.

Fy fan for karma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0