Kanske inte den vassaste kniven i ladan, men vad gor det?

Idag gjorde jag korv stroganoff. Jag tankte i forbifarten nar jag skar upp korven att den hade ett lite konstigt skinn.
Jag tankte inte riktigt mer pa det forrens nu (sadar en timme efter att jag hade gatt och lagt mig); men kanske skulle jag ha tagit av skinnet fran korven? Det var onekligen valdigt segt att tugga pa...

For ovrigt sa knallar livet pa, lika rorigt som vanligt. Det gar upp och ner som en javla berg-och-dalbana och snart flyger val huvudet av i farten (det sitter nog redan lite lost..). Men jag orkar faktiskt inte bry mig.. Vill livet vara pestigt och underbart om vartannat sa far det val vara det da. Forr eller senare lar det stabilisera sig, at det ena eller andra hallet. Bara att vanta och se vart man hamnar och sen gora det basta av situationen; just nu tanker jag bara sitta med armarna i kors och inte gora ett skit at nanting.

(Nisse och Lotta ville garna saga hej ocksa, de klagar pa att de inte fatt tillrackligt mycket uppmarksamhet pa sista tiden)

Kommentarer
Postat av: Emelie

HAHAHAHA :D

2009-05-11 @ 02:39:33
URL: http://emelievanamnet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0