Jag skulle ha stannat i sangen

Jag skulle ha stannat i sangen med min glass och mitt vin, for sa snart jag lamnade den sa borjade saker och ting ga snett.

Cyklade till min kara vattengympa och var pa riktigt pissigt humor, sa sag fram emot att fa avreagera mig lite. Men nar jag kommer dit sa ar Debbie sjuk! Istallet far vi varldens samsta instruktor. Jag skulle kunna beskriva i detalj allt som fick mig att hata henne och vilja ga och krava mina pengar tillbaka, men jag ar tveksam till att ni skulle vara intresserade av det. Vi kan summera det hela med att efter en halvtimme var jag sa javla arg for att vi bara stod och trippade pa ta med armarna i luften i snigelfart, istallet for att jobba hart, att jag bestamde mig for att ga hem.
Val uppe ur poolen, med blodet kokandes for att jag slosat 50kr pa nagot sa vardelost och dessutom anvant mitt sista par linser (kan inte gympa i glasogon), sa finns det inget varmvatten i duscharna heller. Sa det blev till att cykla hem tackt i klor och nu ar jag full i kliande eksem igen.
Val hemma sa parkerar jag cykeln och upptacker att jag ar utelast.
Traskar till John och far lite vodka som plaster pa saren. Och sa plingar telefonen. Dags att ta piller!

Som ligger hemma sa klart.... Och jag ar fortfarande utelast......

 

Nu ar jag iaf inslappt och ligger nerbaddad i min sang. Planerar inte pa att lamna den den narmsta tiden. Mojligtvis om jag behover kopa mer glass..



function fbs_click() {u=location.href;t=document.title;window.open('http://www.facebook.com/sharer.php?u='+encodeURIComponent(u)+'&t='+encodeURIComponent(t),'sharer','toolbar=0,status=0,width=626,height=436');return false;}2009-03-10 00:42

KOMMENTARER:

Emelie
Emelie Haha jag älskar bitterhet

var m = 615642; var url = 'http://ratherpointless.devote.se/blogs/1446766/jag-skulle-ha-stannat-i-sangen.htm'; init_DevoteBlogVote(m,url); 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0