IQ fiskpinne

[Pappa pekar ut nagra chavs pa gatan och papekar att Anton ser ut som dem]
Anton - Jag ser inte ut som chavs! Jag har till och med Cheap Monday-jeans!
Jag - Typ fyra storlekar forstora da eller?
Anton - Det ar faktiskt lattjolajban-modell!!

[Mamma berattar om Antons toabesok pa B&B't tidigare pa morgonen]
Sa satt han dar och bajsade och sa plotsligt hor jag krakljud. Sa jag fragar vad han haller pa med och far till svar "det luktar sa javla illa".

Anton - Jag har sett massa folk som ater ur sana dar sma chips-pasar. Ar det populart eller?

[Pa tagstationen nar min familj precis klivit av taget]
Anton - Glasgow ar sa mycket finare an Carlisle!
Mamma - Du sag ju bara tagstationen i Glasgow.
Pappa - Och sag du inte hur det sag ut nar vi akte in i Glasgow? Gratt, fult och deprimerande.
Anton - Men Skottland ar fortfarande finare!
Jag - Du har fortfarande bara sett tagstationen har med.
Anton - Men i Glasgow hade de Burger King pa stationen..

 

Sa jag att min familj ar pa besok denna veckan?

Anton
Anton med drinken som vi tvingade i honom trots protester om att det var sa tontigt att dricka med mamma och pappa.
Mamma
Mamma
Pappa och Anton
Pappa och Anton pa Globe



 2009-04-15 08:59

KOMMENTARER:

Vronkan
Vronkan Haha. Hälsa släkten! :)
Vronkan
Vronkan sv;
Jamen precis!
Och åldersgräns på kondomer också kanske?
Em
Em Tack, tack, tack! :D

Haha, syskon ar harliga. Ibland. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0