Intervjun

Jag kom nyss hem fran min intervju. Det kandes skitbra, allt flot pa finfint och jag kande mig ratt saker pa att jag minsann skulle lyckas med att hava in jobbet - tills dess att jag tittar ner i knat, men inte ser knana, utan mina brost istallet.
Mitt linne hade hasat sig nerat, och jag visade sa mycket klyfta att John (som intervjuade mig) sakerligen trodde att jag hamnat fel, han sokte ju en servitris, inte en hora!

Han skulle ringa imorrn iaf och beratta om jag fatt jobbet eller inte. Jag hoppas pa att hans blick var stadigt fast vid mina ogon sa att han inte tar mig for nagon losslappt slampa som tror att hon ska fa jobb bara hon visar lite hud.

Men nu ska jag ga och sorja mitt skolarbete lite mer. Jag orkar inte ens forsoka borja om pa allt.



 2009-04-21 18:29

KOMMENTARER:

Emelie
Emelie Sex säljer! Haha >_
Em
Em Haha, snyggt jobbat! ;) Men det kandes sakert varre an det sag ut. Hoppas du far det!
Gud, jag saknar att jobba sa mycket, men jag far inte komma tillbaka pga skaderisken.
Jakla apor.

Trakigt med din harddisk & alla arbeten forresten, sant suger! :(
SARA
SARA jajaja men du har ju snygga bröst, kan ju inte gå fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0