Illrarna

Kande att jag ville presentera mina rumskompisar Nisse och Lotta lite narmare.
Forst lite lekbilder fran idag.

nisse och lottaLotta far in en fulltraffLotta i pasenNisse i ladanNissegrisen

Och sa nagra fran promenaden i snon som kom idag.

Lotta i snonLotta-mysNisse i snonKika
Den lilla viltfargade illern ar min fis-fornama Lotta. Hon tycker att sno ar ackligt och myser hellre i jackan an blir blot om fotterna. Trots att hon ar minst sa ar det hon som bestammer.
Den silverfargade illern ar min lille gris Nisse. Han ar den sociala av de tva och vill alltid vara med overallt. Han ar en riktig mys-gris som garna ligger runt halsen och sover nar jag kollar pa film.
Lagger in en film sen nar jag fatt upp den pa YouTube ocka :)
(alla bilderna ar klickbara)
 
Nu ska jag ivag pa min vattengympa i sedvanlig ordning! :)

 



function fbs_click() {u=location.href;t=document.title;window.open('http://www.facebook.com/sharer.php?u='+encodeURIComponent(u)+'&t='+encodeURIComponent(t),'sharer','toolbar=0,status=0,width=626,height=436');return false;} 2009-03-04 18:55

KOMMENTARER:

Emelie
Emelie aaa söta :D
smelata
smelata HAha söta illrar.

jag förstår att hon är svår att få tag på.. =) ja har inte kommenterat hennes blogg för ja har nog två inlägg som handlar om henne o jag vill ju inte få henne att må dåligt =) haha

hoppas du inte ödslade för mycket tid på min blogg.. det är inte direkt någon bra blogg, då ja hellre läser andras och avundas så fina de är och hur kan ni få det så intressant??

lycka till på vattengympa.. det är superkul =)

alec
alec fan vad söt :)

lindvall
lindvall gu så söta!
Ha en fin dag!
Kram
BJERNHAGEN
BJERNHAGEN oh men vilka sötnosar du har! :)
var m = 615642; var url = 'http://ratherpointless.devote.se/blogs/1408707/illrarna.htm'; init_DevoteBlogVote(m,url); 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0