Idag

... vaknade jag och kande mig otroligt nerstamd. Men sa laste jag igenom alla fina pepp-meddelanden jag fatt, och da kandes det lite battre. Det gnager verkligen i mig att det tog slut sa har. Det gnager sa forbannat.

Nu ska jag gora mig i ordning och sen satta mig pa taget till Glasgow. Imorrn ska jag sjukanmala mig fran jobbet och sen ska vi se om jag vagar mig ivag till burlesk-klassen. Gick aldrig forra veckan for jag var krasslig, och hoppas pa att jag inte missat for mycket for att hoppa in denna veckan.

Asch jag bara svamlar nu, skriver for att ha nagot att gora och ta tankarna fran allt jobbigt. Aja. Duschen nasta.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Idag är det pengar!!! ;)

2009-05-25 @ 15:35:08
URL: http://emelievanamnet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0