Hjartslag

Jag hatar att hora mina hjartslag nar jag ska sova.
Jag hatar ocksa att kanna mig skyldig nar jag har gjort nagot som ar ratt.
Jag hatar att kanna mig otillracklig nar jag gor allt i min makt for att vara just tillracklig.
Jag hatar att inse saker jag inte vill inse.
Jag hatar England, jag hatar Sverige, jag hatar Varlden. Jag vill bo i en bubbla. En varm och mysig bubbla. Alldeles for mig sjalv.
Jag hatar aven att jag ar den jag ar, och att alla andra ar dem de ar.
Jag hatar speciellt att nar man tror att man har hittat ratt, sa har man bara hittat rakt in i arslet pa nagot som ar sa javla fel.

hate



 
 2009-03-17 02:21

KOMMENTARER:

Vronkan
Vronkan sv;
Ja. Absolut! Jag håller med dig. Jag var bara lite bitter igår. :) Och mest på de vänner jag faktiskt umgås med. För dem ska det inte vara så svårt att hitta orden. :) Men jag mår bättre idag!! :P

Men hur mår DU?? :S Är det en karl som orsakar detta hat till allt? Så mkt makt ska de väl inte få?

var m = 615642; var url = 'http://ratherpointless.devote.se/blogs/1495224/hjartslag.htm'; init_DevoteBlogVote(m,url); 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0