Helt slut

Hjarnan ar helt slut. Poff. Tom och trott och varker gor den ocksa.

Det kanns ratt lockade att mysa ner sig med illrarna och glo pa film, sa snart de slutat springa runt som virvelvindar.

Jag tankte beratta lite mer om min dag i det tidigare inlagget, men fagelungen fick mig att glomma vad jag skulle saga, sa jag sager det nu istallet.
- Jag sag arets forsta humla idag. Den var stor.
- Solen forsvann och istallet dras vi nu med regn. Massor av regn.
- Jag kopte ett las och lampor till cykeln.

Jisses vilken spannande dag jag haft!



function fbs_click() {u=location.href;t=document.title;window.open('http://www.facebook.com/sharer.php?u='+encodeURIComponent(u)+'&t='+encodeURIComponent(t),'sharer','toolbar=0,status=0,width=626,height=436');return false;}2009-03-24 19:53

KOMMENTARER;

Emelie
Emelie Här har det SNÖAT! Efter allt fint vårväder >_<

var m = 615642; var url = 'http://ratherpointless.devote.se/blogs/1547770/helt-slut.htm'; init_DevoteBlogVote(m,url);

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0