Handelserikt

Jag hade nog inte behovt mina fula underklader i mandags, min klanning holl hela klubben pa langt avstand anda. Nar Graham sa "gayklubb" och "dansa", sa vantade jag mig en mysig kallarlokal med en cocktailbar, poledancing-palar, fargglada lampor, poppig musik och man i strukna skjortor, tanktoppar och blonderat har. Jag vantade mig en trevlig och oppen atmosfar och dyra drinkar.

Sa fel man kan ha. Klubben hette Garage, och bestod av 3 vaningar. De var svartmalade, fulla av rok fran rokmaskinerna och dekorerade med lastbilsmotorer. Musiken bestod av hardrock och den spelades sa hogt att man var tvungen att ga ut i regnet utanfor klubben for att kunna prata. Drinkarna serverades i plastmuggar, och kostade mellan £1 och £2. Jag drack 12 jagermeister och redbull, men lyckades anda inte bli full. Jag misstanker att de kunde halla laga priser eftersom alkoholen var utspadd med halften vatten.
Manniskorna var langt ifran de valkladda och valfiserade bogarna jag hade vantat, utan bestod istallet av feta goth-tjejer i klanningar sa urringade att en och annan brostvarta skymtades under delarna av brosten som vallde over kanten pa klanningen eller BHn. Den manliga delen av skaran var typiska "outsiders". Sana som vill vara coola hardrockskillar, men som varken vet hur man klar sig, eller beter sig.

Jag hade en vit sommarklanning med blommor, och folk vek undan nar jag steg in i rummet. Chris erbjod mig hans t-shirt att bara utanpa klanningen for att smalta in battre, och Graham fragade om jag ville ga hem och byta om. Jag stannade hela kvallen dock, sittandes pa en soffa och svepte drink efter drink till ingen nytta.

Vaknade morgonen efter att ha sovit 3 timmar pa golvet av att jag fick ett sms fran John. "Hey i've had some time to think and calm down, and i can see why you got so upset and i think we could have both handled it differently. Nothing happened or will ever happen between me and holly that's well in the past. i've no idea what the future hold but one thing i don't want is for us to fall out and froget we ever knew each other. i hope we're bigger than that. if you're up for talking abut this shitty mess then let me know x"

Och nyss vaknade jag upp till ett nytt sms. "Hey beautiful don't sleep all morning, work at 12 ;) I'm so glad we talked last night. In fact i'm glad it happened at all because i'd been loosing faith in us but now i can see things in a different light and it makes me happy. hope you have a lovely day xxxxxx"

Nu ska jag gora mig iordning och ga till jobbet. Jag har ingen lust alls...



Chris och Maz, och jag. Chris och Maz passade inte riktigt heller in pa klubben, men de blev iaf inte lika uttittade som jag.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Skönt att han insåg hur sjukt barnslig han var!

2009-05-27 @ 13:23:12
URL: http://limeskalet.blogg.se/
Postat av: David

Hehe, skitkväll dedär.. Synd att du inte fick träffa snygga och välklädda bögar utan mest feta goth-tjejer ;P

2009-05-27 @ 15:42:31
URL: http://davviid.blogg.se/
Postat av: Emelie

HAHAHA den här grejen känns typisk dig, att hamna bland massakonstiga människor och du sticker ut :D

2009-05-27 @ 19:48:56
URL: http://emelievanamnet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0