Ga ut sjalv?

Idag ar jag grinig.
For det forsta sa underkande min larare mig i Advanced Visual Narratives, trots loften om att han inte skulle gora det eftersom jag haft sa mycket problem med krashad elektronik. Sa nu maste jag gora om kursen nasta termin! Suck!
Sen har jag jobbat hela dagen och allt var bara katastrof..
Fick aven reda pa att jag jobbar pa lordag, vilket jag inte vantat mig, sa alla planer pa att ga pa 80-talskvallen pa Brickyard pa fredag och festa for forsta gangen pa absoluta evigheter grusades pa ett kick.
Sa eftersom jag ar ledig imorrn istallet for lordag sa tankte jag hora med John om inte han hade lust att ga till puben eller nat ikvall, trots att han jobbar imorrn. Och jovisst, det hade han, men inte med mig! Istallet hade han planerat in en utekvall med Kris. En utekvall med bara "grabbarna". Sa javla typiskt.

Sa nu sitter jag har och funderar pa om jag kanske ska satta pa en tvattmaskin och sen ga ut. Sjalv. Fast man kanske ses som ett weirdo om man gar ut sjalv och forsoker lara kanna folk? Visserligen gick jag bara fram till en random snubbe pa en uteservering i Glasgow och borjade prata nar jag var dar sist, men alla kanske inte tar det coolt? Suck.. Annars kan jag ju alltid sitta och kaka glass och dricka vin framfor datorn.. Gud sa kul...

Sist jag var ut var i februari om jag minns ratt...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Fasen vad spritsugen jag blev nu

2009-05-14 @ 20:31:47
URL: http://emelievanamnet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0