Ganska trevligt

Det ar en ganska trevlig dag idag. Solen skiner, folk gar runt i t-shirt och shorts/kjol, traden blommar och jag planerar inbrott.

Har cyklat runt stan idag och tittat pa gamla igenbommade byggnader att bryta sig in i for mitt projekt. Det finns nog inget harligare an att ha vinden i haret, solsken i ogonen och glo pa gamla fallfardiga byggnader. Det ger mig verkligen sinnesfrid. All stress forsvinner och jag uppskattar att kunna trampa runt pa varan kara planet ett tag till.

Men nu ska jag fortsatta jobba. Har sa sjukt mycket att gora att jag nastan far dods-angest om kvallarna nar jag ska sova (darav det inte allt for positiva inlagget som skrevs i natt).

 

skogsra
(Gammal bild fran 2007. Tagen vid Doda Fallen i Avesta en sommarkvall. Jag var ratt mycket smalare da...)
 

 



 
 2009-03-17 14:37

KOMMENTARER:

Emelie
Emelie Heja ångest!

var m = 615642; var url = 'http://ratherpointless.devote.se/blogs/1496721/ganska-trevligt.htm'; init_DevoteBlogVote(m,url); 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0