Farbror Doktorn

Ar det inte javligt skumt att sa snart man bestallt tid hos doktorn sa mar helt plotsligt sjukt mycket battre?
Har varit konstant kissnodig i snart en manad nu och aven matt illa till och fran, men har skjutit pa att ga till doktorn hela tiden.
Idag fick jag antligen tummen ur arslet och gick dit. Val dar skulle jag ta ett urinprov for att se om det ar urinvagsinfektion jag har, eller om jag ar gravid (jaghoppasverkligeninte). Sjalvklart  ar kissnodigheten och illamaendet som bortblast, och jag lyckas inte pressa ut en enda javla droppe. Min blasa som haft storleken av en femtiooring i en manad och knappt kunnat halla inne mer an fyra droppar kiss, hade helt plotsligt forvandlats till nan jatteballong som rymde flera liter, och vagrade dela med sig! Fick hemlaxa att kissa i tva ror och sen komma tillbaka.

Behover jag ens namna att sa fort jag steg innanfor dorren hemma (jag bor knappt 100 meter fran lakarmottagningen) sa blev jag saklart helt sjukt kissnodig och fick springa in pa toan for att inte kissa pa mig. Med roret i hogsta hugg saklart. Som jag missade totalt saklart.
Jag fattar verkligen inte hur de kan tro att en kvinna som ar nodig ska kunna pricka ett ror som ar 6mm i diameter. Fysiskt javla omojligt sager jag.

Nu ska jag sitta har och vanta pa att bli kissnodig igen, forsoka fylla upp tva ror, lamna av dem hos doktorn och sedan trippa ivag till apoteket och hamta ut min pencillin som lakaren sa snallt skrev ut at mig da jag redan gatt med symptomen i en manad.



function fbs_click() {u=location.href;t=document.title;window.open('http://www.facebook.com/sharer.php?u='+encodeURIComponent(u)+'&t='+encodeURIComponent(t),'sharer','toolbar=0,status=0,width=626,height=436');return false;}2009-03-26 15:11

KOMMENTARER:

Paulina
Paulina Haha, ursäkta att jag skrattar men jag känner igen mig så väl! Ett tips är att göra ifrån sig i ett glas och sedan hälla över i rören. Man är ju inte stålmannen och kan pricka hur precist som hellst ju ;)
Btw, älskar dina foton! Hoppas att utställningen blir bra, och jag tror på din idé om spotlights bakom, spec på första fotot.
Emelie
Emelie Hahahaha Amanda, kissa i en plastmugg eller något liknande först och häll i röret sen xD
hannah
hannah hahah eller hur de där med plastmugg, kan ju inte kissa direkt i! :D
var m = 615642; var url = 'http://ratherpointless.devote.se/blogs/1558831/farbror-doktorn.htm'; init_DevoteBlogVote(m,url); 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0