Fail

Min plan om att frossa i massa god mat ikvall gick i stopet. Var till optikern och blev ranad pa mina sista pengar, sa nu har jag 40 spann kvar tills dess att nasta CSN-lan kommer in. Daligt. Det blir en burk krossade tomater eller en burk vita bonor i tomatsas per dag. Gud sa gott.... Tur att jag har vitkal i kylen och en flaskfile i frysen, det kan man sakert gora nagot gott av. Typ flaskfile fylld med stekt kal, flaskfile pa en kalbadd, eller varfor inte kalgratinerad flaskfile? Variationerna ar ju oandliga som ni ser!

Idag ar forovrigt en underbar dag har i England. Solen skiner, vid 2-tiden var det sa varmt att man kunde sitta ute i t-shirt, himlen ar mestadels bla, faglarna kvittrar, traden och buskarna knoppar och i rabbatterna blommar blommorna. Och kameran ligger hemma hos John, sa ni far halla till godo med mobilbilder :)

 

knoppar!
Knoppar! :D
Sool! 
Solig utsikt fran mitt fonster :)
cykeln
Och sa en bild fran i fredags (ja vi hade sno da!) pa min otroligt vackra cykel. Den ar typ sjalvlysande sa jag behover inte ens reflexer. Mycket praktiskt. Dock ar den lite for liten, aven for mig, da det ar en barncykel.
 

 



 
 2009-03-10 17:58

KOMMENTARER:

Linda
Linda Aaawh! :'D
Tack för att du påminde mig om Bloglovin! Du får också läggas in där. Så kul att höra om hur du har det där borta :)
Emelie
Emelie Ja vem behöver pengar? :O
var m = 615642; var url = 'http://ratherpointless.devote.se/blogs/1450526/fail.htm'; init_DevoteBlogVote(m,url); 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0