Eurovision

Har inte Tyskland en ratt svaning lat? Texten ar val inte sa mycket att hurra over, men nog ryckte det lite i dans-nerven!
Sen att de lyckades fa dit Dita von Teese ar over mitt forstand! Forsta burlesk-klassen pa tisdag forovrigt. Jag har fortfarande inte bestamt mig for om jag ska vaga ga. Skulle vara kul, och bra traning - speciellt for hallningen, och forhoppningsvis far man upp sjalvfortroendet lite. Men samtidigt kanns det lite awkward att strutta runt och se "sexig" ut med en massa andra manniskor. Jag ar inte den smidigaste manniskan i varlden, och ko-ordination ska vi inte ens tala om! Dessutom ar jag blyg som en mus.



Hypen har varit stor runt Norge, och jag hade vantat mig nagot storslaget. Tills dess att de spelar lat-fan. Vad ar det har?



"You are sexy bum?"
Javisst Ukraina. Javisst.



Och "the balcan girls like to party like nobody, like nobody"
Texterna ar verkligen sjukt inspirerande i ar maste jag saga...



De har astronauter som oppnar telefon-linjerna. Fran rymden. Ehh...



Och sa en stor silvergardin. Gillar poolerna dock. Stackars tjejer som legat i den hela sandningen dock. De maste se ut som russin.



Andrew Lloyd Webber vagrade halla kaften, trots att Spanien borjade dela ut sina poang. Varfor stangde de bara inte av hans mikrofon?



"Quick people, we haven't been this far up the score board for years, take a photograph!"

Sa det gjorde jag.


Annars sa rostar jag for att tjejen som gav Sveriges poang ska ta over den norska killens jobb.



Efter att England fatt nagra poang (om an ratt laga):
"People liked it! Well, not as much as we hoped, but they still kind of liked it.."



Tyskland ligger sist an sa lange.. Va fan..



Vanta det blir varre! Tatu framford som en "traditionell rysk folksang". Ar det meningen att jag ska skratta?



For ovrigt sa alskar jag killen som delar ut fran Bosnien. Lika harligt galen som deras lat forra aret! (Den spelas fortfarandei iTunes da och da om jag ska vara arlig..)



Graham Nortons standard-fras under rostningen ar hittills: "They actually voted because they like the song!"
Aven jag ar forvanad over hur lite "kompis-rostning" det ar i ar. Trevligt.



Grattis Norge. Han var ju sot iaf.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag ska äta honom

2009-05-17 @ 00:38:27
URL: http://emelievanamnet.blogspot.com
Postat av: Vronkan

Rätt låt vann! :)

Och ja. Laka från Bosnien var bäst ikväll. :D

2009-05-17 @ 00:53:26
URL: http://jvil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0