Ett bra avslut pa en riktig skit-vecka

Det blev ett fint slut pa min helvetes-vecka trots allt :)
Jag och John har bara myst och ratt om varandra fran lordagskvall tills imorse. Massager, ligga och kramas i sangen och lyssna pa musik, slosurfa, spela gitarr, laga middag och dricka lite vin. Vi gjorde aven en liten utflykt till ett ode hus och tog lite bilder. Ska se om det blev nagra bra bilder nar jag framkallar filmen idag :) John var feg och vagade inte ga upp pa overvaningen, och jag erkanner att efter att han pratat om mordoffer, sjalvmordsoffer, hemlosa knarkare och diverse andra hemskheter sa vagade inte jag heller. Jag tog mig halvvags upp for trappan iaf innan vi horde ett hogt "BANG" fran nagonstans i huset, och vi sprang ut som radda harar till bilen och korde darifran, haha!

Nu sitter jag och drommer mig bort till en battre varld dar jag hade rad att kopa massa sexiga underklader. Tyvarr tillater min planbok bara ett nytt set tror jag. Fragan ar bara vilket..

 

 

 



 
2009-04-27 09:50

KOMMENTARER:

Em
Em Trist att du haft en skitvecka - desto roligare & battre att den nu ar over! :)
Later laskigt med det dar huset, jag ar livradd for sadant. Uuuuh!

En del tror jag koper sina priser sjalva & anordnar tavlingar for att det drar dit
lasare. Andra blir sponsrade med priser fran foretag som vill synas i bloggen &
vissa gor nog bade och. Jag blev kontaktad av ett par foretag som ville sponsra
med priser som passar ihop med det jag skriver om, men jag har ju aven min
egen webshop som jag eventuellt kommer anvanda langre fram. Det ar ju bra
reklam for mig sjalv liksom ;)
Emelie
Emelie Åhh vad mysigt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0