:(

Jag har en rejal slang av var-depression eller nagot. Orkar inte sitta vid datorn, an mindre blogga. Mestadelen av min tid spenderas med att ligga pa golvet, stirra upp i taket och med jamna mellanrum bryta ihop. Ber om ursakt for det. Aterkommer nar jag kanner mig battre.

Nu ska jag ta med illrarna och en bok och ga till parken och sola dock. Det ar varmt som sjutton och jag svettas bara av att tanka pa att ga ut igen, men man ska val ta vara pa den lilla sol vi far emellan regnskurarna har..

 


 

 



  2009-04-20 15:07

KOMMENTARER:

Vronkan
Vronkan Välkommen i klubben! Hoppas du får lite sol på dig!
Emelie
Emelie Sluta inte kämpa!
Det är inte långt kvar tills det är sommarlov! Semester för dig? Eller hur funkar det där borta?
Paulina
Paulina Gumman då.. Jag och illrarna skickar lite tröst i form av klapp på ryggen, en kram, illerpussar och kraffs på benet. Hoppas det går över snart! Behöver du skriva av dig lite så är du välkommen. Ta hand om dig så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0