En varm och solig dag

och jag sitter inomhus. Tanken var att jag skulle lamna datorn for 4 timmar sedan, stada som en galning och sedan ga ut och njuta av solen (vi far ju inte sa mycket av den varan har i regniga England). Men jag vill inte stada. Sa da sitter jag kvar har istallet. Och jag kommer nog inte lyckas motivera mig sjalv till att stada forrens solen gatt ner. Kanns som att jag verkligen tar till vara pa de fina dagarna..

Annars sa har jag bara £5 kvar att leva pa tills mandag. Det kanns valdigt lockande att spendera pengarna pa vin att avnjutas i solen, men det innebar en valdigt hungrig Amanda. Att det ska vara sa svart ibland!

Kommentarer
Postat av: Linda

Det är nästan omöjligt att vara duktig när solen är framme :O man vill ju bara ut och chilla xD

2009-05-29 @ 15:29:41
URL: http://littlemissfreckles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0