En konstig natt

Har haft en valdigt konstig natt drom-massigt.
Forst lyckades jag bli jagad av nazister och avrattad med ett skott i pannan i en biosalong. Vaknade en stund senare och hade forbannat ont i huvudet. Det var nastan sa att jag funderar pa om inte illrarna klappat till mig med ett baseboll-tra eller om jag verkligen just hade blivit skjuten i huvudet.
Sen dromde jag att jag flog. Ovanfor Overskottsbolaget hemma i Avesta. Det blev aldrig mer spannande an sa.
Och till sist sa vaknar jag av nagon kvinnlig variant av mans nattliga utlosningar.

Ikvall ska vi pa bio (Star Trek av alla filmer!) och sen ska jag tvinga John att ge mig en orgasm eller tva. Vill inte riskera att vakna upp till en igen. Det var lite laskigt, och kandes nastan som att man blivit lite utnyttjad. Jag vet inte riktigt vem som skulle ha pillat pa mig i somnen visserligen, men bast att vara forberedd. Ifall att liksom.

Nisse och Lotta som nazister

Kommentarer
Postat av: Em

Haha, det finns val varre satt att vakna an till en orgasm! ;)





2009-05-07 @ 13:31:16
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0