Det ar tisdag idag va?

Har inte haft tid att sitta vid datorn pa evigheter, men det ar det nog ingen som sorjer.

I fredags var det som sagt middag med Johns foraldrar. Det var trevligt och jag blev full.
I lordags hade vi bakfylle-mys och spelade gitarr.
I sondags lagade John hjort-stek at mig. Sen producerade vi skugg-porr. Skuggor som har sex alltsa (inte vi, bara skuggorna). Det var kul efter nagra flaskor vin.
Igar hade jag min forsta praktikdag pa tidningen, och efter mitt forsta uppdrag sa tomde Jenny mitt minneskort och la over alla mina bilder pa tidningens natverk. Det blev en del nervosa skratt och kaffe i fel strupe nar mina privata bilder fran foregaende kvall dok upp.

 Bambiskugg-sex
John gnager av resterna fran Bambi's ben, och sa ett smakprov pa vad som hamnade pa tidningens natverk igar.
 
Idag har det gatt mycket battre dock. Var noga med att formatera minneskortet innan det var dags att ga till praktiken. Blir nog en bild eller tva i tidningen imorrn.

 



 
 2009-04-07 17:50

KOMMENTARER:

Vronkan
Vronkan Haaahahaa. Kungligt! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0