Changes

I just changed the background pictures on my computer and on my phone, and suddenly it all became real. It downed on me what's actually happened. And I had to be sick. The feeling of emptiness and distress was so big I felt like it was taking up my entire body. It's weird, isn't it, how much emotions can affect the body? Sometimes I wonder if life wouldn't be so much easier if I was an ant or something. A bit boring maybe, but definitely easier.

I'm gonna go for that walk now anyway. Clear my head.

The Swell Season is my companions today.

 
 2009-02-15 21:34 var m = 615642; var url = 'http://ratherpointless.devote.se/blogs/1289513/changes.htm'; init_DevoteBlogVote(m,url);


KOMMENTARER:

Gissa hörru!
Gissa hörru! Hejsanhoppsan! Jag väljer att vara annonym då jag för närvarande snor internet (som jag förihelvete borde fått vid det här laget!!!) från en granne. Plus att det är lite spännande med att vara mystisk... :D Tänkte bara att jag skulle meddela att jag precis hittade din blogg och nu har den sparad så jag kommer följa ditt liv! :) Saknar dig! [sju sorters apa - passar bra till det mesta]
Linnea
Linnea Han har öppnat en studio i stan :) vid thai you know :).. Jätte duktig är han =D, vi träffades ute i svängen ;) han är 8 år äldre osv. jag saknar dig, ditt skratt =D hii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0