Busigt

Vem kunde ana att en promenad pa vag hem fran puben klockan 4 pa morgonen skulle sluta med barnforbjudna aktiviteter pa slottet? Jag maste saga att det var ett ytterst intressant forsta besok. Lite synd pa regnet bara, men det ar sant man far leva med.

 

slottet

 

(dumpar for ovrigt engelskan eftersom engelsmannen anda inte fattar nagot da sidan i ovrigt ar pa svenska. hoppas att ni fattar nagot av min svenska istallet da jag saknar ett svenskt tangentbord)



function fbs_click() {u=location.href;t=document.title;window.open('http://www.facebook.com/sharer.php?u='+encodeURIComponent(u)+'&t='+encodeURIComponent(t),'sharer','toolbar=0,status=0,width=626,height=436');return false;}2009-03-01 20:34

KOMMENTARER:

Lukas
Lukas :'D Trevligt säger jag! Kan ju vara skönt med svalkande regn! :P
Emelie
Emelie Hahaha coolt ju :D

Emelie
Emelie Haha just det! Jag och Ola brukade också ligga och fisa på varandra! HAHAHA. Såg att du kommenterat det på storstadspojken ;) ;) ;)

sofo
sofo häftigt! vart ligger det? jag älskar slott haha

var m = 615642; var url = 'http://ratherpointless.devote.se/blogs/1387684/busigt.htm'; init_DevoteBlogVote(m,url); 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0