Burlesk

Jag tror fan att jag ska ga pa burlesk-kurs. Branna alla tomma kalorier jag stoppar i mig pa gratis-luncherna pa jobbet (baugetter i mangder! Inte bra for magen, och inte for figuren heller..), samt boosta sjalvfortroendet lite. Det blir nog javligt bra det! Behover bara ga ner nagra kilon till forst sa kan vi kora sen! Maste ju ha nagot att sysselsatta mig pa alla ensamma dagar har i Carlisle i sommar, for som det verkar sa blir det inget Sverige-besok forrens till jul igen :(

 

 

 



 
2009-04-29 17:34

Annie
Annie Inget sverigebesök förrän jul!? Vill du ha stryk eller? Nåja, vi får väl ses någonstans längs europas järnvägar då...
musiken
musiken Annie: Nej, det blir nog inte det :( Har ju jobb nu, och far bara 3 veckors semester, och tagluffen ar ju 3 veckor, sa da blir det ingen tid over till Sverige-besok :( :( :(
imartinastankar
imartinastankar snygg blogg!
Vronkan
Vronkan sv;
Ja, men jag fick ju betalt! :) Dessutom...man kommer till en viss gräns när man känner att det är nog. Jag tillbringar ju faktiskt ganska stor del av mitt liv i det där maskinrummet, så det gör ju inget om det är fräscht. :)
pelle
pelle Ah, så det är bagueter som pajat beach 2009 för min del alltså? Illa ;D
Emelie
Emelie Ät och var glad :)
musiken
musiken pelle: absolut! Jag har aldrig hort att nagon gar upp i vikt av godis och kakor an sa lange, endast baugetter ;)
Paulina
Paulina Åh, gör det, det verkar vara sjukt kul! Om du gör måste du givetvis resencera det =) Snyggt set du fick tag i btw, lite avis måste jag erkänna. Få saker piggar upp en som riktigt snygga underkläder. Det var du värd!
Em
Em Jag skulle definitivt gjort det om det inte vore for att gardagens besok var mitt sista
innan Sverigeflytten. Pjuh. Aldrig att jag gar tillbaks dit igen! Jakla apfjollor! (snygga
ord jag anvander mig av).

Men, men, men - menar du att du ska leva utan svensk sommar helt & hallet i ar? :o
Jag kan skicka en jordgubbe & lite sill pa midsommar! :)
musiken
musiken Em: Ja, det verkar som om det blir sa! :( Ja det tycker jag att du ska gora! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0