Bad-dags

Gosade med Nisse ett tag och blev helt gra om handerna, sa det kandes som att det var dags for ett bad, aven om Nisse och Lotta inte holl med mig.

slapp ut mig!  Hej matte, lust att ta upp mig nu?
paddla  Nisse visar upp forstklassigt hundsim
sotnot  Nisse har stilen
  Lotta var inte lika tillfreds med badet
  Tva blota skitar
Lotta forsoker klattra ur badkaret
Duscha var tydligen mysigare an att bada



function fbs_click() {u=location.href;t=document.title;window.open('http://www.facebook.com/sharer.php?u='+encodeURIComponent(u)+'&t='+encodeURIComponent(t),'sharer','toolbar=0,status=0,width=626,height=436');return false;}2009-04-07 23:26

KOMMENTARER:

Vronkan
Vronkan Är illrar sällskapliga? Som katter typ? Går de att dressera som hundar? *nyfiken* :)
musiken
musiken Vronkan: de ar som en blandning mellan hund och katt :) Egensinniga och sjalvstandiga som katter, men lekfulla och lydiga som hundar (nar deras storhetsvansinne inte ar ivagen da..). Mina kan flera tricks, och de vet att man inte far stora nar jag rensar ladan, det ar forbjudet att klattra utanpa buren och om jag sager FY sa slutar de med vad de gor. Sa de ar valdigt intelligenta. Sallskapliga ar de med! Nisse gosar garna med mig nar vi ska kolla pa film, och Lotta ligger garna i luvan nar vi gar pa promenad. De har ju olika personligheter, sa man kan ju inte dra alla over en kam. Nisse ar den sociala och gosiga, men ocksa den med mest bus i kroppen. Lotta tycker battre om att ta vara pa sig sjalv, men uppskattar sallskap, aven om hon inte vill ligga i knat. Hon ar ocksa den som bestammer. Ar hon missnojd med nagot sa talar hon om det!
diosa
diosa Åh så söta! jag vill också ha illrar :) vart får man tag i sånna?
musiken
musiken Diosa: Man koper dem fran uppfodare :) Vill du veta mer, sa ga in pa iller.ifokus.se och las, det ar ett jattebra forum om illrar! :)
shesophia
shesophia Vad söt :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0