Arg och javligt trott

Gardagen borjade fint. Ett par ol i solskenet och ett parti biljard. Sen blev det plotsligt bestamt att Johns ex skulle sova pa hans soffa, och da dog stamningen. Och nu sitter jag har, kvart i sex pa morgonen, och ar arg. Riktigt javla forbannad. For inte nog med att hon ar dar, nej utan jag maste minsann ga hem utan att ens ha hunnit halsa pa henne! Anledningen; jag blev sur for att hon skulle sova over.

Det kanske bara ar jag, men kanns det inte javligt befogat att vara sur om ett ex kommer och ska sova over? Hon hade dessutom boende for natten pa annat hall redan, men han insisterade. Jag kanner mig sjukt barnslig, men bitterheten river i mig. Att jag dessutom jobbar hela dagen och inte har nagon som helst mojlighet att ta reda pa vad fan de haller pa med hela dagen gor det inte battre. Vad fan gor man med ett ex en hel dag liksom?! Sen ar planen att han ska folja med ut pa en spelning hon gor ikvall dessutom.

Att hon dessutom ar skitsnygg gor inte saken ett dugg javla battre.

Kommentarer
Postat av: Emelie

DÖD ÅT EX

2009-05-23 @ 13:30:23
URL: http://emelievanamnet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0