Allt pa en gang!

Sicken stressig dag jag haft idag!

Borjade med att vi hade ett mote med ledningen for galleriet dar vi ska ha varan utstallning i maj, och jag fick saklart ta alla anteckningar och ansvara for kontakten med galleriet i framtida fragor. Blev aven alagd att halla klassen uppdaterad och organiserad.. Den som forsokt att fa 31 konstnarer som alla brinner just for sin sak, att lyssna och organisera sig, forstar kanske att det inte ar ett helt latt uppdrag.
Sen hade vi ett mote med bara oss studenter, dar vi forsokte organisera oss. Med varierande resultat.. Vi kom overrens om att vissa saker borde ju faktiskt goras, men ingen gor dem. Vi kom ocksa overrens om att alla hatar alla ideer som inte ar deras egna. Sa efter 20 minuters tjaffsande om hur stor yta vi skulle fa var, vart nya vaggar skulle byggas, hur vi skulle montera vara arbeten osv sa gav vi upp. Lika bra att sova pa saken och ta resten av tjaffset en annan dag.
Sen hade jag ett mote med Sam om fotona jag gor for honom.
Efter det var det meningen att jag skulle ha ett mote med James ocksa angaende varan foto-session pa sondag for hans magasin, men han ringde aldrig, sa jag sprang ner pa stan och fick min test-rulle framkallad istallet, och passade pa att sola lite och kolla pa nya jeans medans jag vantade. Har varit sjukt fint vader idag igen och det gor mig sa glad! :)
Fotona var bra, sa jag bokade in Natassia och Elle for en foto-session, sa nu ar forsta bilden till mitt projekt klar!! (Hoppas jag iaf! Hoppas verkligen att jag inte gjort nagot galet med filmen, matt ljuset fel eller nagot..)
Sen kom jag pa att jag kanske borde ata. Sedan i sondags har jag bara fatt i mig en halv grillad kyckling, en tonfiskbaugette och en omelett. Sa jag kopte en kycklingbaugette (for att gora upp for den missade frukosten) sushi (for att gora upp for den missade lunchen), potatissallad och lax (middag) chips och en brownie (efterratt och snacks). At upp allt, men kanner mig fortfarande sjukt hungrig. Javligt mysko det dar. Har inte varit hungrig pa hela veckan, bara kannt total avsmak nar jag tankt pa mat, men nar jag proppat i mig dagens alla mal pa en halvtimme sa finns det ingen botten pa min mage. Skulle gladeligen ga och satta i mig en stor stek med roast potatoes och champinjonsas, men jag maste ju tanka lite pa planboken ocksa.

Tankte ocksa skriva en hyllning till mina favvo-tights! Efter 6(!!!) ars trogen tjanst sa har de nu fatt sin forsta maska, som snabbt spred sig over hela benet tills det knappt fanns nagot tyg kvar pa vaden. Det ar med sorg i hjartat jag slanger dem eftersom de var mina favvo-tights som overlevt allt fran illrar som klattrar upp for benen till majbrasor och vildmarkspromenader.

Imorrn ska jag ha det dar motet med James iaf, och sen ska jag ner till galleriet. Funderar pa om jag ska skriva ut mina foton pa vinyl, och klistra upp dem pa fonstren, sa att ljuset lyser igenom dem. Kan nog bli javligt frant! Efter det ska jag SLAPPA! Fortranga hjartklappning, panikkanslor och alla masten! Alkoholen ska floda om sa kravs for att jag ska koppla bort allt jag behover gora!

Oj, sicket langt inlagg om absolut inget alls det blev! Ratt skont att skriva av sig lite iofs. Sortera tankarna lite sa att man slipper tanka pa dem sen :)

jag   himmel

 



2009-03-19 20:39

KOMMENTARER:

Paulina
Paulina Tack för tummarna! Kul att läsa att det ordnar upp sig lite, klart du ska ta dig tiden att koppla av, det måste man om man inte ska tappa huvudet helt! ;) Men segt är det med en massa måsten och att försöka organisera massa viljor.. uuuvva, inte avis, men det fixar du!

var m = 615642; var url = 'http://ratherpointless.devote.se/blogs/1514177/allt-pa-en-gang-.htm'; init_DevoteBlogVote(m,url); 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0