Uuh...

Det ar sa varmt att jag inte klarar av att vara utomhus. Helt underbart, da jag tvingat mig sjalv att sitta ute i solen i nara tva timmar. Jobbar imorrn, pa onsdag, torsdag, lordag och sondag. Inte riktigt sa jag ville spendera mina dagar da det ar ovanligt vackert vader, men jag antar att det bara ar att bita ihop och latsas som om det regnar. Kanske kan springa ivag till solariet pa lunchrasten :P

Annars ar det dott. Polisen slar in bilrutor for att idioter har lamnat hundvalpar i bilarna utan vatten och med uppvevade rutor, nan lustig herre har parkerat sin bil utanfor Johns hus, och spenderade 6 timmar igar med att veva ner rutorna, veva upp rutorna, oppna bagageluckan, ta ut en vaska, ga ett varv runt bilen, lagga sakerna i vaskan i en annan vaska, starta motorn, starta alarmet, stanga av motorn, lasa bilen, lasa upp bilen, lasa bilen, lasa upp bilen, lasa bilen, lasa upp bilen, veva ner alla rutorna, lasa bilen, lasa upp bilen, veva upp alla rutorna osv. I 6 timmar. Halv 2 i natt gav han upp med vad-det-nu-var-han-gjorde och tog sin andra bil och akte hem.

Nu ska jag trotsa vadergudarna och ga ut igen. Hela vagen till mataffaren ska jag ga. Behover lite bransle. Det tar ju pa krafterna att ligga pa en filt i solen.

Mannen med bilen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0