Upp och ner och kors och tvars

Idag vet jag inte alls hur jag mar. Jag kanner mig otroligt upptrissad och ... glad?, lattad?, samtidigt som jag bara vill grava ner mig i en djup hala i skogen och aldrig mer komma ut. Energin flodar, men jag har ingen vilja eller ork at gora nagot av den. Har fortfarande en forbannat jobbig huvudvark ocksa. Sjatte dagen i rad nu och jag borjar trottna.

Dessutom har jag en otrolig beslutsangest.
Saga upp mig fran jobbet och sticka ifran Carlisle i mitten/slutet av juli och sen stanna i Sverige till slutet av september?
+ Behover inte jobba
+ Mer tid med min familj och mina vanner an jag haft totalt pa 2 ar
+ Sommar i Sverige
+ Lugn och ro
- Kommer bli ovan med chefen da jag satter alla i skiten och kommer val aldrig kunna satta min fot darinne igen
- Kommer inte ha ett jobb nar jag kommer tillbaka = mindre pengar att leva for (vilket kan bli tufft iom utstallningen och portfolion och boken som ska tryckas i slutet pa aret)
- Ar ens nagon av mina vanner hemma i Avesta?
- Kanske aldrig mer ser en del manniskor harifran igen efter att jag akt..
- Jag ar aven riktigt orolig over John, och att inte veta hur han har det eller om jag nagonsin skulle fa se honom igen skulle vara otroligt jobbigt

eller

Jobba fram till augusti, aka till Sverige i 3 veckor och sedan komma tillbaka och jobba igen?
+ Jag har en inkomst
+ Lukas kanske kommer och halsar pa, sa helt ensam och overgiven blir jag inte
+ Kommer kunna fortsatta att jobba aven i host pa helger och liknande
- Vet inte om jag klarar av att stanna har sa lange
- Mitt jobb tar upp all min tid, sa jag har ingen tid over till att "roa mig" (hur man nu kan roa sig utan folk att umgas med)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det kommer lösa sig ska du se. Andas ut och lite och ta det lugnt innan när du bestämmer dig för något.

2009-06-18 @ 22:38:57
URL: http://emelievanamnet.blogspot.com
Postat av: pelle

tar du huvudvärkstabletter? om du gör det och du märker att den inte hjälper, så ska man prova att byta märke. det sa en tant på apoteket till mig.



ett tips bara :)

2009-06-18 @ 23:01:26
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: Vronkan

Önskar jag kunde bestämma åt dig.. Att göra det som får dig att må bra j.u.s.t..n.u! Men ett sånt där beslut lär man klart ta på egen hand. Sänder dig en tanke iaf..

2009-06-18 @ 23:06:05
URL: http://jvil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0