Trott och grinig

Har inte fatt sova mycket pa sista tiden. Johns astma ar varre, och inte hade han nagon inhalator heller. Sa jag har legat och lyssnat pa hans pipande andning i over en vecka nu, for paranoid for att sova ordentligt (for tank om han slutar andas!). Sa idag lanade jag honom pengar sa att han kunde ga till apoteket och hamta ut en ny inhalator. Ser fram emot att fa sova ordentligt nasta vecka! Inatt blir det till att sova gott iaf! John ska umgas med Kris eftersom han aker tillbaka till Danmark pa lordag sa jag far sova sjalv i natt! Ar dessutom ledig imorrn sa kan ta en harlig sovmorgon! Guuuuud sa skont det ska bli!

Men nu ska jag ga och gora mig en andra frukost. Borjar inte jobba forrens 12 men kanner att jag behover massa energi for att klara mig igenom idag. Alla bitches pa jobbet jobbar idag, och jag ar otroligt grinig. Som gjort for att det ska bli en riktig cat fight med andra ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0