Summa summarum

Internettiden ar valdigt begransad nu for tiden, sa ni far en sammanfattning i punktform!

Positivt med att alla mina housemates har flyttat ut:
* kan gora vad jag vill, nar jag vill - naken dessutom

Negativt med att alla mina housemates har flyttat ut:
* det finns inga husgerad
* det finns inga stadattiraljer
* det ar laskigt att sova ensam i ett stort hus
* det ar annu laskigare att ga pa toa mitt i natten nar man ar ensam i ett stort hus

Positivt med dagen:
* fick en kram och blev valsignad av nagon frikyrklig missionar pa jobbet da han tyckte att jag var den trevligaste servitrisen han nagonsin stott pa
* ol och pubmiddag med Graham och Mark

Lite sadar med dagen:

* at en liten (och med liten sa menar jag 2x2cm) bit kaka, blev sjukt hog pa socker (det var sockerkaka, med sockersmetsfyllning och sockeroverdrag), hade muskelryckningar och en sjukt stark obehagskansla att jag hade krypit ur skinnet om jag kunnat. Sen gjorde mina energinivaer en tvardykning och 2 minuter senare hade jag dackat i min puff. Jattekul for Mark och Graham som roade sig med att gora grisnasa pa mig och forstora min frisyr.
(Till mitt forsvar sa kan jag val saga att jag inte atit sotsaker pa valdigt lange forutom nan liten chokladbit da och da. Jag ar inte sa fortjust i sant utan foredrar kott om jag ar godissugen.)
* har blivit sjukskriven for depression - i en vecka..

Negativt med dagen:
* det gamla vanliga


For ovrigt har beslutsangesten forsvunnit, men ersatts av en ny.

Planen ar att aka hem till Sverige i sommar. Punkt slut med det liksom.
Fragan ar bara om jag ska ta en vecka eller tva i Frankrike forst bara.. Aker med John isf (vi planerade ju resan tillsammans, och han sa att han fortfarande vill ha med mig om jag vill aka). En vecka eller tva i Paris och sedan ligga pa en strand och eventuellt surfa lite later ju faktiskt inte helt fel i mina oron.. Hmm.. Och bara for att fortydliga sa ar det fortfarande slut oss emellan, men vi ar goda vanner. Kanns bra faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åk iväg med dig och ta det lugnt :)

2009-06-25 @ 11:35:04
URL: http://emelievanamnet.blogspot.com
Postat av: Alexandra, mamma till Angelina

Jag tycker du ska åka till Frankrike!

:)

2009-06-25 @ 19:07:22
URL: http://limeskalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0