Sova sjalv

Det ar snart 3 veckor sedan jag sov ensam sist, och jag funderar pa hur man gor egentligen.. Sangen ar ju sa stor, tacket ar annu storre och vart brukar jag egentligen lagga glasogonen har hemma? Illrarna verkar forvirrade ocksa.


"Varfor stanger du in oss i buren for? Vill du inte ha oss i sangen med dig? Vi loooovar att inte bita dig i knavecket eller krafsa pa dina troskanter!"


(Observera att det inte ar lagligt att ha illrar i bur i Sverige! De behover minst 5 kvadratmeter att rora sig pa. Mina gar alltid losa annat an nar jag sover hemma. Anledningen till att jag stanger in dem i buren da ar for att jag maste sova med fonstret oppet, och jag vill inte vakna upp iller-los pa morgonen.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0