Somnig

Jag vet inte vad som farit i mig, men plotsligt sa sover jag dygnet runt kanns det som. Jag som annars sover 5-6 timmar per natt (och alltid vaknar klockan 7 pa morgonen), har nu borjat somna nar som helst, var som helst.
Gick till sangs i resonabel tid pa lordagen, vaknade inte forrens vid nio-tiden pa sondagsmorgonen, och vid ett lag jag som en klubbad sal igen. Halv nio pa kvallen vackte John mig och sa att jag inte fick sova mer.
Halv ett pa natten sov jag igen och vaknade sedan nar han gick till jobbet vid halv atta-tiden pa morgonen.
Var trott och grinig hela gardagen.
Kom hem, tog en ol (som jag inte ens drack upp), surfade lite, at middag och maste sen ha somnat - for jag vaknade upp i morse nar sopgubbarna kom och skramlade med atervinningen vid 10-tiden med sopp-skalen brevid mig pa elementet, kladerna pa och lyset tant i taket!
Tankte att nu maste jag val tamejfan vara utvilad, men direkt efter frukost sa somnade jag igen och har sovit fram tills nu! Sa nu ska jag ta mig ner pa stan. Jag behover kaffe. Och kaka. Och sa ska jag se om jag kan hitta nagot cafe med gratis internet sa att jag kan sitta och fordriva tiden med oviktigheter utan att behova tanka pa att inte overstiga min manatliga grans.

Och sa ska jag se till att halla mig vaken fram tills ikvall.


Kommentarer
Postat av: Vronkan

Låter depressivt..

2009-07-01 @ 00:20:38
URL: http://jvil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0