Nejmensatrevligt

Idag kommer jag hem glad fran jobbet minsann! Jag slapp sta bakom serveringsdisken!! Istallet fick jag ta hand om griniga kunder, springa fram och tillbaka med mat, drycker, disk och kakor. Som jag saknat det! Jag har till och med saknat att fa beratta for sura karringar att deras mat kommer att droja minst 5 minuter till och sen fa skall nar den kommer 6 minuter senare!

Det enda som gor jobbet vart ar ju att fa prata med de trevliga kunderna som ploppar in ibland. Som polackerna som kom in idag pa sin Europa-runt-resa (de hade varit i Jonkoping forra veckan), amerikanerna som vagade prova "riktigt" te da vi inte hade is-te, och paret som hade en ingift slakting fran Turkiet som minsann skulle studera i Stockholm. 3 trevliga kunder pa en dag, men det vager verkligen upp allt skit man far fran resten!

Nu blir det ol. Borjar inte forrens 12 imorrn! :)

Kommentarer
Postat av: pelle

man har ju förmågan att bara minnas de otrevlig skithögarna. känner igen mig där. måste lära mig att uppskatta de snälla mer :)

2009-06-14 @ 19:26:32
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0