Eller inte..

Nah, det blir ingen ladda batterier-kvall trots allt! Men det gor inget, det ar ratt trakigt att vara sjalv, sa det ska bli mysigt att gosa ner sig framfor Johns TV ikvall istallet for att sitta ensam framfor min! :) Har satt i mig alla mina bakverk iaf, och last igenom alla bloggar jag missat samt spelat lite caveman sa jag kanner mig ratt nojd med tillvaron anda! Ska duscha och sen leta fram nagra snygga underklader eftersom gardagens bekvama boxertrosor fick kommentaren "are you on your period?" och ledsna hundvalpsogon :P

Kommentarer
Postat av: Vronkan

Och boxertrosor som inte bara är skönare utan dessutom snyggare än vilka andra spetsgrejer som helst! :)



sv;

Tack! Börjar bli gammal nu. ;)

2009-06-10 @ 10:06:42
URL: http://jvil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0